1. sija: Soda Scream – Bubble Trouble
Bubble Trouble -työryhmä
“Iltapäivän kuplavesihetki. Äiti saapuu kaupasta uusi kaasupatruuna mukanaan.”
SodaScream -vastamainos on verkkosivukokonaisuus, joka esittelee SodaScreamin ongelmallisuutta. Tässä esitelty video on vain osa kokonaisuutta. Käy katsomassa verkkosivuja osoitteessa www.sodascream.com!
Työ voitti Mainoskupla2014-kilpailun. Tuomariston mukaan “työllä oli selvä viesti, jota käsikirjoitus, kuvaus ja äänisuunnittelu tukivat. Kyseessä oli tyylipuhdas kokonaisuus.” Tuomari Sonja Vartiala muistutti lisäksi, että “vastamainoksen aihe on ajankohtainen, sillä EU:ssa on keskusteltu jo pitkään merkintäohjeistosta, jonka myötä kuluttajat voisivat paremmin välttää Israelin miehitystä tukevia yrityksiä.”